Twoja wyszukiwarka

poniedziałek, 28 września 2009

Maseczki na celulit

Jakiś czas temu, bardzo usilnie walczyłam z celulitem, na różne sposoby. Ostatnio ukierunkowałam się na tzw. powrót do natury. Poniżej przedstawię kilka sposobów:

- peeling z kawy: fusy z kawy sypanej (3-4 łyżki), dodaj cukier, oliwkę lub oliwę z oliwek, trochę żelu do kapieli, kilka kropel olejku eterycznego np. geraniowego, imbirowego, cynamonowego, cytrusowego. Olejki eteryczne nie tylko intensywnie pachną ale także walczą z celulitem, rozgrzewają oraz konserwują naturalne kosmetyki. Dlatego też peeling często robiłam na dłuższy czas – trzymałam go w buteleczce od żelu do kąpieli. Kosmetyk bardo zdrowy i naturalny, a do tego tani. Gorąco polecam

- błoto z kawy rozpuszczalnej, gorzkie kakao, cynamon i balsam. Następnie owinąć ciało folią na 30 min. Taki domowy kosmetyk jest odpowiednikiem zabiegów jakie stosuje się w gabinetach kosmetycznych, które się określa mianem masek czekoladowych na ciało

- 2 łyżki balsamu (może też być oliwka lub oliwa z oliwek), 5 kropelek olejku np. geraniowego i 5 kropelek olejku np. cynamonowego. Owijamy się folią na ok. 30 min. – bardzo dobry sposób, jednak ja przesadziłam z nadmiarem olejku eterycznego i czasem, w konsekwencji dostałam potówek, które latem były wyjątkowo uciążliwe. Gdzieś w Internecie czytałam o osobie, która dostała poparzenia chemicznego

- ½ l. ciepłej wody, 10 kropel olejku eterycznego cynamonowego. Krople dodajemy do wody, a następnie moczymy gazę w wodzie, owijamy się folią spożywczą. Możemy nałożyć rajstopy bawełniane lub dresy. Kładziemy się pod kołdrę na 30 min. Stosować 2 razy w tygodniu

- można także nacierać ciało cytryną, a następnie owinąć się folią. Cytryna posiada właściwości odpowiadające kwasom owocowym, które są zawarte w kosmetykach – ten przepis jeszcze nie został przeze mnie sprawdzony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz